Utvilad

Fyfan, nu har jag precis smällt i mig frukost. Är sjukt jävla mätt, fyfan. Sitter och väntar på att min sega lillebror ska gå ut och kolla om det förmodligen finns tvätt-tid till mig idag, eftersom att jag ska bo i sumpan hela helgen så måste jag ju ha rena kläder. Dock är ju inte allt smutsigt, men det jag använder mest är det, DOH!

Igår var det en sjukt seg dag. Men det var det värt. Låg hemma hela dagen tills jag slutligen hoppade in i duschen. Då blev jag pigg. Då bestämde jag mig för att våldgästa Daniella och Mickis under kvällens gång, först blev det en fika i centrum med Marce, sen handlade vi en massa munch till filmen som vi inte ens åt typ, sen blev jag så otroligt trött runt 22 så gick hem, slog på Irene Huss (som jag lånade av Daniella), hann se typ 20 min sen somnade jag. Sov från 22:30 igår till typ 11:00 idag, det var sjukt skönt. Nu är jag fit for fight att börja förbereda mig inför sumpan, det ska bli sjukt skönt att bara få komma iväg från bålsta iaf. Och så har jag ju min otroligt söta granne Becca också om jag skulle få tråkigt, så det är ju lugnt!

Anywho, ska typ dra ut xbox-internet-sladden nu så min lillebror går ut till tvätt-stugan, det är xboxet som hindrar honom...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0