Yey

Är så trött så jag håller på och svimmar. Jag har länge nu suttit och funderat på vad jag ska skriva om. Eftersom att jag knappt gjort något idag så har jag inget att skriva om. Jag skulle vilja skriva djupa saker, samtidigt som att jag inte vill det för det är töntigt, enligt mig. Så tänker jag varje gång jag läser någons blogg. "Sluta tyck så jävla synd om dig själv". Djupa saker håller man utanför bloggen tycker jag. Om folk ska behöva läsa hur deprimerad du är eller hur synd det är om dig så orkar ju ingen läsa tillslut. T.ex denna tjej. Jag kan verkligen inte haja hur hon kör sitt race. Hon skriver hur dåligt hon mår och samtidigt hur bra hon mår av sin påhittade pojkvän. Pinsamt.. skärpning cheyen. Ibland garvar jag så jag gråter.

God natt.

Kommentarer
Postat av: nickis

hahaha storsågarn lina <3

2010-10-07 @ 00:15:12
URL: http://nikolinastenstrom.blogspot.com/
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHAHA!

2010-10-08 @ 17:25:05
URL: http://osorio.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0