zzzzzAP

Nu har jag fikat.. igen. Jag måste sluta med det, eller rättare sagt VI måste sluta med det, jag kommer bli en mamma scan köttbulle annars. Nästa vecka ska jag ta tag i den skiten.

Runt 1 mötte jag Malin och Daniella, vi satte oss i skolan för en gångs skull. Kaffet kostar ju en femma fortfarande haha, dom tror säkert att vi går kvar där så vi får fem kronor billigare haha. Skitbra ju!
Sen kom även Ida på hennes lunch och sällskapade lite, sen skulle Ida jobba och Malin åka och övningsköra så då blev det bara jag och Daniella kvar. Sen kom Robin och gjorde oss sällskap också.

Och nu sitter jag här, funderar på vad jag ska göra för mat idag. Känner inte för att göra någon high fashion middag, men någonting ska jag väl mätta mig på iaf.


Idag är det blåsigt och kallt, då kör vi baggyz!


Kommentarer
Postat av: Tunde

<Vart hittar du dina baggyjeans? Kan fan inte hitta några snygga längre och är inte taggad på typ vero moda braller.

2010-10-14 @ 20:38:31
URL: http://psychological.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0