After work

Kom precis hem från Liza, kollade på en "skräckis", kallar det mer en avskyvärd film, äcklig som fan. Höll på och spy vissa gånger kändes det som haha. Vart helt trött där, som vanligt haha. Jag vet inte varför jag alltid blir så trött hos folk sen när man är hemma så är det inte alls samma sak.
Anywho, nu dricker jag en after work-elk (sry mams, men jag tyckte att jag var värd det!) så jag somnar skönare och snabbare, haha.
Imorgon är det söndag, dvs ångest-dag, det är alltid så långtråkigt på söndagar. Jag vet iaf att jag ska träffa Ida lille på en té när hon slutar.


Nej, den är inte från 80-talet, det ser bara ut så!


Kommentarer
Postat av: Cathi

det är väl aldrig långtråkigt på söndagar. tycker dem går så fruktsansvärt fort och sen är det måndag och jobb igen. uschusch. !

2010-09-05 @ 17:46:03

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0