Efterbliven

Jag är så trött, min hjärna orkar knappt hålla igång längre. Jag är efterbliven, och chockad fortfarande. Hur kunde du? Vad tänkte du på? Skäms du inte? Du kommer aldrig mer se mig, aldrig mer.

Har iaf haft världens bästa tjejer här idag som lagat mat och hållt mig sällskap. Senare så ringde även Max och frågade om jag ville följa med och hämta Liza i vällingby, och eftersom att jag inte hade något annat för mig så ville jag det. Orkade inte sitta hemma och ruttna. På hemvägen svängde vi förbi donken, äntligen fick jag äta den underbara mcflurry magnum brownie igen.
Sen när jag kom hem hade mamma kommit hem. Hon hade även köpt med sig en dooleys, ciggpaket och godis till mig, då blev jag glad.
Men men, nu ska jag försöka sova, upp tidigt imorgon.

Tjejer, jag älskar er. Jag kan inte hitta bättre vänner än er! ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0