Haha

Eftersom att du tog bort mig innan du ens hade hört min åsikt HELT så kanske jag borde skriva här? Eller tycker du att det är fjortisaktigt också? Jag menar, jag instämmer med en annans persons åsikt också, att.. är det inte lite mer fjortisaktigt att skriva sånt där varje dag än att jag skriver att du ska skärpa dig? Hur osäker är du på ditt förhållande egentligen eftersom att du är tvungen att skriva ut varenda liten millimeter av ditt förhållande på din blogg/facebook?
Visst kan man acceptera dom första 2-4 veckorna att man skriver NÅGON GÅNG IBLAND, men jag menar ett års av terroriserande på facebook 24/7, come on. Hur låter det?

Jag menar inte att det är töntigt.. (eller?), tycker bara att du t j a t a r sönder om något som alla får stå ut med varje dag. Och du gjorde rätt i att ta bort mig, så slipper jag se likadana statusar dom övriga "70 åren".

Där fick du svar på ditt mail, moget att ta bort mig innan jag ens hann svara.
Puss påre.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHA, så jävla mycket tummen upp!

2010-09-01 @ 17:26:51
URL: http://osorio.blogg.se/
Postat av: Loppski

HAHAHAHA, även fast ja inte vet va de handlar om.. så vet ja tyvärr vem det är! Knas

2010-09-01 @ 20:10:26
Postat av: Caroline

Jag tog bort dig eftersom att du ändå alltid klagar, nu slipper jag höra och du slipper läsa. Min blogg lever för att jag skriver av mig. Skriver inte för någonanann och förväntar mig då inte heller att det jag skriver ska vara intressant.



Sysselsätt dig förfan så slipper du ha så mycket fritid att störa dig på lyckliga människor.



Vad kan jag mer säga, jag ÄLSKAR mig pojkvän, mitt förhållande och mitt liv hihihi !!!!! ;)

2010-09-03 @ 14:49:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0