Håret

Kom hem från Liza för ett tag sen. Vi åt kakor och kollade på Austin Powers, sen blev det fight med Max och sen så såg dom två syskonen så ordentligt trötta ut så jag beslutade mig för att gå hem, kände mig trött också för den delen. Det är konstigt! Jag blir ALLTID, och då menar jag ALLTID trött när jag hos Liza, spelar ingen roll om det är dag eller natt, så fort man lägger sig i hennes säng eller soffor så slocknar jag alltid. Därför är det bäst att hålla sig till fåtöljerna!
Anywho, ni som trodde att jag färgade håret blondt, ni är efterblivna. Jag skulle aldrig förstöra mitt hår på det viset, hellre rakar jag av mig skiten isf. Mitt hår är det viktigaste jag äger och har. Men jag färgade iaf mörkbrunt, det ser nästan lite svart ut. Som jag skrev till Daniella på facebook:

Men det börjar bli långt och fint nu, älskar när håret är fint, långt och mörkt. Som Daniella också skrev haha! Anyway, jag borde typ gå och lägga mig snart. Jag vill ju hinna med lite saker imorgon innan jag åker till Bromma Center med flixen! Har längtat efter imorgon hela veckan!

Bilder på håret kommer imorgon, jag orkar inte fota nu!

Kommentarer
Postat av: daniella

Du älskar den där Daniella! ;D

2010-09-25 @ 15:54:24
URL: http://ladinela.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0