Lördag!

Ja, det vart ju shopping igår som sagt, vilket var skittrevligt! Jag fick med mig: 4 par trosor, 1 bh, 3 par leggins, 1 vitt baslinne, en t-shirt, ny mascara (♥) och toffsar!
Jag lyckades väl avsluta kvällen rätt klumpigt, när man ska åka ut från kista parkeringshus så måste man ju stoppa i en vit biljett för att komma ut bommarna, och eftersom att Cathi's ruta inte vill gå ner så var jag tvungen att göra det från baksätet, men såklart så tappar jag biljetten, bland typ 30 andra vita biljetter, så Cathi hoppade ut och testade typ 2-3 stycken innan hon hittade den rätta, sen stressa vi in henne i bilen för att hon skulle gasa, och DÅ får hon kärringstopp haha, fyfan har inte garvat så mycket på länge. Jävla fail alltså!

Men men, idag ska tjejerna ha middag och krök. Vi får väl se hur kvällen slutar, men jag tror att detta kan bli skitkul! Tänkte även ha på mig mina nya inköpta kläder, så ni får se bilder senare.

CIAO!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0