Måndag

Back to reality igen då. Jag var så grymt sugen på té när jag vakna.. gick upp, drog på vattenkokarn, förberedde min kopp och skulle precis ta ut mjölken. Vart var mjölken? Det fanns ingen mjölk. Jag kan lova att jag fick gåshud, nu sitter jag alltså och sipprar i mig varmt vatten.. varmt vatten med lite vaniljsmak, det är ju hemskt. Smakar beskt. Men men, det är ju egentligen så man ska dricka té så det är väl bara att lära sig att dricka om det skulle krisa såhär igen. Nu har jag iaf gjort mina favoritmackor med pålägg som: baconost, skinka, ost och gurka. Det finns ju inget bättre!
Idag ska jag spendera dagen med Daniella, sedan ska vi träffa Malin och sen får vi se om lilla Ida hör av sig. Och gud vad jag glad jag blev när hon ringde och sa att hon skulle flytta till Åbergs, det kan ju inte bli bättre, då kan vi träffas oftare! Härligt fifan.
Men men, nu ska jag äta upp mina mackor och dricka mitt varma vatten!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0