Måndag

Jag förstår inte varför inte mitt illamående aldrig går över. Jag hajar inte. Mitt huvud hänger inte med längre, jag pallar inte.
Idag har det varit en massa spring, möten hit och andra saker dit. Har iaf gjort Ida sällskap på hennes lunch, sedan stötte jag på Annie i väntan på att Cathi skulle komma ner, sen hämtade vi upp Liza och åkte till Kevin för att hämta nya kulor till min och brorsans piercingar. Min undre navelkula lossnade och en viss person slängde iväg den så jag inte hittade den, och brorsans nackpiercingkula hade också lossnat, som tur var så hade Kevin kulor, och så kunde jag skicka med mamma kulan så brorsan min kunde få den snabbt och enkelt idag.

Efter att jag var hemma och satte på mig ett face, jag ser inte riktig ut annars, så bestämde vi oss för att åka till donken (idag igen..?!), dock åt jag inte så mycket, men mätt blev jag iaf, har ingen aptit för fem öre nu. Sedan bestämde jag mig även för att köpa en ny skitlur. Orkar inte lägga mer än tusen spänn på en lur, det gjorde jag förut och det visade sig vara fett onödigt. Anywho, det blev en LG lur med tangentbord, har alltid varit lite sugen på det så det fick bli en sån!
Sedan åkte vi till Media Markt och kollade runt lite, Liza fick såklart med sig filmer hem haha. Ovanligt.
Anywho, tack för dagen tjejer, ni är guld värda. ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0