Miss secret agent

Ligger och slötittar på den just nu medans jag läser igenom en massa bloggar, kollar facebook emellanåt och tittar aftonbladet. Det var mycket trevligt hemma hos Becca. Gud vilken fin lägenhet, jag är sjukt avundsjuk på henne den lilla jäveln! Vi åt lite kyckling med skruv-pommes och lite efterätt blev det stooora maränger. Sedan kom mor min och plockade upp oss. Åkte hem, kollade lite idol och läste skvallerblaska. Sedan såg jag ett jättefint badkar i den tidningen så då bestämde jag mig för att ta ett bad och värma upp mig lite. Sedan efter det tog jag på mig min nattskjorta och gjorde en kopp kvällsro som jag hoppas börjar värka snart.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0