Onsdag

Så, vad fan händer idag? Nu har jag städat av köket, vill städa mitt rum också men jag känner ingen ork än.. det kanske kommer senare om inte Daniella vill hitta på något med mig! JALLA DANIELLA!
Ska väl ta en snabbdusch snart och sedan ta en vända med coco hade jag tänkt. Nu är det ju inte mörkt ute så det är lika bra att passa på att gå en runda. Lillan är ju mörkrädd och vill absolut inte gå ut när det är mörkt ute. TÖNTHUND!
Anywho, nu håller jag på och laddar kamerabatteriet så jag kan få in bilderna från i lördags på datorn, sen har jag lagt in en massa ny musik på min älskade podde. Den har varit urladdad hur länge som helst men nu tog jag mig an att sätta in den i datorn.

Nåväl, skriver mer sen, CIAO!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0