Onsdagen avslutad!

Sådär ja, en perfekt onsdag blev det! Började med att Sandra och Daniella kom hit, jag spontanbakade en kladdkaka, som dessutom var skitgod! Mycket bättre än när jag och Sandra bakade sist, haha.. du måste faktiskt hålla med Sandra!
Sedan blev det lite middag, vi gjorde en blogg till Daniella och sen kollade vi på lite idol och satt och snackade en massa skit, sedan började vi tro att vi var idol-juryn själva, haha. Anywho, vi blev inte kvar här så länge eftersom att vi drog till Daniella istället. Blev tédrickande, kungarna av tylösand och sen en film: Dumpad, som jag faktiskt inte hade sett. Men den var helt klart godkänd!
Nu är jag äntligen hemma och ska snart decka. Men jag är fortf. pigg så lägger mig snart till ro.

Jag är nöjd att jag äntligen har en helt planerad helg.
Fredag: Åka till jobbet och skriva ett kontrakt igen! Dock ska jag bara jobba var tredje helg men jag skiteri. Sedan åka till mammas kompis och titta på en massa valpar, ok.. hon har 18 stycken, tror jag mamma sa. Dock är det tre olika raser så det kommer bli skitkul, självklart så är ena rasen bullterrier, gud vad jag har saknat såna små liv!
Lördag: Upp skittidigt och följa med mamma på hundutställning och ställa ut lilla Coco, och sedan lite vindrickande med Sandra på kvällen, men det är bara eventuellt än så länge!

Anywho, i'm out, nighty night!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0