Söndagen avslutad

Nu börjar jag känna att febern börja komma ikapp igen.. fan. Hinner ju inte bli frisk innan man åker på en jävla förkylning igen, DOH!
Anywho, det har vart lugnt idag med. Loppan kom förbi en liten stund efter mission i dalarna över dagen, vi drack té och snacka lite skit. Sedan var det dags att åka och fika på donken, snäll som Cathi var så skjutsade vi först upp Loppan till henne och sedan åkte vi dit. Väl där så jobbade Jennifer såklart, så vi väntade på henne så hon också fick åka med oss hem. Under fika tiden så träffade vi även Marce och Becca som skulle handla nuggets och milkshake för att sedan åka hemåt. Sedan blev det dags att rulla hem, eftersom att jag ville se Irene Huss. Men såklart med min vanliga tur så gick det inte ens idag. Hade gjort en stooor kopp té och skulle precis bädda ner mig, NEJ DÅ ÄR DET NÅGON ANNAN SKITFILM SÅKLART!
Satte mig här och softa, och nu fick jag reda på att min älskade Liza kommit hem så nu ska jag springa till henne! WOHO!

CIAO!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0