Sova!

Kom hem från Paula typ runt kvart i ett tror jag klockan var. Har aldrig gått så fort hem någon gång tror jag. Inte för att jag var räddhare, utan för att det var.. ursäkta svordomen.. HORKALLT ute. Jag ångrade mig som fan att jag inte tog min gåsjacka dit, heeeelvete vad kallt det var. Alltså det var som i filmen sjätte sinnet "i see dead people". Allvarligt det är typ första dagen i september, det ska vara HÖSTkallt, inte VINTERKALLT? Dude, come on.
Anyway, ska klappa ihop för dagen för jag pallar inte vakna sent, och tro't eller ej så är jag faktiskt trött, YES.


Fett gammal bild jag hitta på mig och Sandra när vi åt riskakor hemma hos Liza!


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHA, men vafan är det där för ugly jävla bild?

2010-09-02 @ 19:00:39
URL: http://osorio.blogg.se/
Postat av: ljzm

hahahahahahaha en fett gammal!

2010-09-03 @ 13:01:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0