Tisdag

Uppe med tuppen var jag idag, congratz to me. Men det var ju inte för att jag ville direkt, utan för att min mor (som alla andras mammor) tvingar sitt barn att skriva in sig på arbetsförmedlingen, hihi.
Dock fick jag sällskap av Jocke som skulle på samma möte så det var ju inte så farligt! Efter det gick vi hem till Daniella som snällt gjorde kaffe åt oss. Sedan blev det en massa politiksnack, jobbsökningar från Jockes sida och sedan bestämde jag mig för att knalla hemåt, eftersom att Daniella ändå skulle luncha med Ida!
Nu har jag fräschat till köket och skurat golvet, så nu är det klart. Den vardagliga sysslan dvs!

Snart kommer även Sandra och tittar förbi lite, det ska bli trevligt. Blir väl té och skitsnack as usual. Senare ikväll ska jag nog också glida till min lilla lapp och kolla på en skräckfilm som verkade rätt sjuk. Mer om det senare!

Nu ska jag planera min och lillebrors middag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0