Fredag!

Vaknade för inte så länge sen av att Ella kom in i mitt rum och började "bädda" överallt på golvet för att lägga sig o sova igen, men tillslut så kunde jag inte somna om så det var väl bara att kliva upp och gå morgonrundan. Men man blev ju faktiskt lite glad eftersom att det var sooooooooooool och jättevarmt ute. Så nu ska jag bara hoppa in i duschen snabbt sen städa undan lite för att vänta in Nickis som förmodligen kommer och solar, och senare ikväll kommer mina flix hit för lite vinkväll o mys på balkongen.

Men men, kanske uppdaterar sen igen, får se om de finns tid till det!


Nickis, Linus och Jag.
Vi ses snart igen Linus!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0