Jag vs Tvättstugan...

Ligger och väntar på att gå loss en andra gång på tvättstuge dörren. Gick dit, satte in nyckeln i hålet och vred om, trodde jag hade fel nyckel, gick tillbaka hit o hämtade andra nycklar, testade alla nycklar, ingen fungerade. Sen kommer det en granne och tror typ att jag försöker göra inbrott i tvättstugan, hon såg rädd ut iaf. Eller så är det jag som ser skräckinjagande ut utan smink. Anywho, kom in i tvättstugan och ska prova nyckeln där inne, DÅ funkar den. Men inte in till "maskin rummet", det är alltså en tvättstuga med två "tvättstugor" i. Så man måste ha nyckel till varenda rum typ.
Så nu är det jag vs tvättstugedörren en gång till, kommer jag inte in så ryker rutan eller dörren. För nu är mina kläder där i och snurrar, kommer jag inte in.. då blir det ett jäääääääääävla liv.

Ska även möta Nickis om typ en kvart också, hon ska hit och umgås med mig. Ska visa mina kockskillz och göra lite käk till oss sen också. Blir lugnt idag eftersom att jag jobbar lördag-söndag, får hoppas på att brorsan har frisknat till så jag får träffa han lite imorrn, vi ska ju nämligen jobba ihop.


Gullfia, kusin Johanna (som jag bor hos nu!) och en av våra valpar för ett år sen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0