Ninjaaa we niiinja.

Söndag. Ledig. Äntligen. Har inte gjort ett skit idag förutom att softat med Liza, för en gångs skull, vi har inte setts sen innan jag åkte till solna! Jag lagade lite wok till oss sen kollade vi american dad o big brother utröstningen. Vi skulle ha kollat på en skräckis men det blev för sent för lille Liza eftersom att hon inte är ledig imorrn. Men men, vi tar det säkert imorrn istället!

Imorrn ska jag umgås med min frodo äntligen. Vet ej vad vi ska göra men något hittar vi nog på! Sola kanske om det är fint väder, who knows.

Men men, väntar ännu ett besök ifrån Merreboi som tydligen vill dricka kaffe klockan tolv på natten, men det är ju han i ett nötskal.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0