Onsdag

Idag har det varit en full rulle dag. Började med att jobba 7-15, sen var det att åka hem o vänta in Merre som snällt skulle hjälpa mig och mor att slänga hela vinden. Och eftersom att Merre var så duktig så gick det så jävla fort, jag och mamma trodde det skulle ta längre tid. Sen kom iof mina båda bröder när det var sista lasset och hjälpte till lite, men jag, mamma o Merre slet fan mest! Så mest cred till oss!

Imorrn är det torsdag, och då ska jag typ ta med mig en liten väska tilll Nickis för att bosätta mig där till lördagen är det tänkt, men om det blir får vi se. Ska ju nämligen jobba lördag&söndag så det blir lite skönare att åka ifrån henne till jobbet än att åka hemifrån. Men vi får som sagt se. Imorrn ska vi iaf dricka ett glas vitt för att sedan eventuellt glida och se looptroop. Det måste ju bara bli av!

Datorn åker med till Nickis så kanske bloggar därifrån imorrn om jag inte kör ett inlägg innan jag åker!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sovdags låter gött! inte sant ? :D

2011-04-28 @ 01:22:21
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0