Soffpotatis

Jag har alltså legat i denna soffa hela dagen, förutom när jag varit i tvättstugan eller ute med Ella. Klockan är fan 18 nu, men det är ju det här man drömmer om när man går på jobbet och strosar "tänk om man kunde få ligga på soffan istället.." DET ÄR INTE ENS KUL. Visst att man uppskattar att vara ledig, men det här stryper mig långsamt. Fan glad att jag ska jobba imorrn så man slipper ligga här o feta sig. Visst, jag har semester och imorrn blir jag långledig, men ändå!

Ska försöka hoppa in i duschen, jag har inte ens gjort det idag?! Jag har blivit seg som fan av att ligga så då pallar man tillslut ingenting. Kanske sticker till Nickis lite senare på en té så man iaf kommer ut lite. Men det är fortfarande osäkert eftersom att hon tydligen är i samma skick som mig haha.
Antingen det eller så ska jag kolla på Family guy och American dad som jag håller på och tankar för fullt. Eller så har jag det som nattserie bara. Får se...



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0