Statistiken sjunker haha

Trodde jag skulle vara bra på att uppdatera när jag väl var här, men grejen är att jag inte har haft tid! Jag träffar folk varje dag och vill ju inte sabba stämningen genom att blogga, come on liksom.
Nu har Merre varit här i två dagar, han ska dock åka hem idag haha. Lillan var också här igår, usch vad jag saknat min lilla, blir ju helt tokig av att inte ha henne nära längre. Fast det bästa är nog att vi ska bli grannar nu, jag kommer alltså att bo ovanför henne va. Det är väl typ det bästa som kunde ha hänt, denna sommar kommer bli så tung. Sen att Merre och Simon bor grannar också gör ju inte saken värre heller!

Anywho, nu ska jag ut till tvättstugan igen sen hoppa på Merre så han kan vakna någon gång!

http://content7.flixster.com/photo/34/32/88/3432889_gal.jpg
Hej, vill du gifta dig med mig?
Jag skulle kunna offra mina armar & ben för denne mans skull.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0