Tisdag

Som ni förmodligen redan vet så var matchen... kass igår. Slutade 0-0 tyvärr, men men bättre lycka nästa gång!
Har precis packat det sista nu. Blev en STOOOOR väska med massa kläder, en annan väska med skor och jackor. Kan ju knappt gå med samma skor två dagar irad, skiftar hela tiden. Och sen så blev det en påse med smutskläder som jag tänkt tvätta där. Mycket kläder haha. Men ska ju som sagt vara borta i två veckor så!

Ligger för övrigt och väntar på att jag ska fika med Sandra och Annie en stund, sen tänkte jag sticka till solna. Kusinis måste ju lära mig allt i hemmet osv. Ska väl försöka glida över på en kaffe hos morbror och frugan kanske.
Men men, bloggar förmodligen mer därifrån, dock inget mer idag eftersom att mamma kommer med all packning imorrn bitti, och även med min dator då.


Min wok som jag gjorde för några veckor sen, hittade bilden på datorn nu. Shit va hungrig jag blev.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0