Tisdag

Andra dagen på semestern då! Började semestern igår med att dricka semesteröl med brorsan (som dock avslutade sin semester i söndags) och Olle (som hade börjat sin, samtidigt som mig såklart!). Vi satt hemma hos Olle på hans altan till en början sen rörde vi oss in mot stan, satte oss i tanto sen skulle bror rulla hem och jag och Olle gick vidare för att spela biljard i zinken haha. Jag "vann" en gång haha, sen blev vi torskar på spelmaskinerna ofc, jag blir verkligen torsk på grodjakten när jag väl börjar, det är Linus jävla fel haha. Anywho, rullade hemåt jag med runt tolv tiden så var hemma runt ett.

Idag har jag bara softat hemma heeeela dagen, fett skönt. Gjorde sallad med kyckling till mig och mamma, tog en té med Ida och sen gick jag och mötte Merre i centrum för att handla.. godis.. DOH! Och sen upp hit för att se en film. Såg Hall pass igen, Merre hade ej sett den så jag såg den igen, men den är fortfarande fett rolig, katastrof film! Sen när han skulle gå följde jag honom en liten bit på vägen med Gullfia, sen traskade jag hemåt igen för att invänta Californiacation säsong 4 som jag har tankat lite till och från hela dagen, den är snart klar WHEEEY!

Imorrn ska jag hem till gull Stina för att färga ögonbryn och titta på lite kläder som jag ska sno med mig till napa! Haha.
Smell ya later.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0