Tisdag

Fan! Nu har jag blivit sådär dålig igen på att uppdatera, jag måste skärpa till mig nu. Men jag är alltid inne så länge på andras bloggar och facebookar sen blir man trött och slår på south park istället o sussar.
Har tagit det jävligt piano ett tag nu, orkar inte svischa runt överallt och ingenstans dygnet runt. Men det blir ju oftast så ändå av nån konstig anledning. Kommer ju bli ännu mer sånt nu när jag vet att lillan flyttar. Nu flyttar hon ifrån mig, till en annan ort. Hur fan ska jag klara mig? Jävla unge, jag är väldigt besviken på dig. Bara så du vet.
Snart flyttar loppan också, då känns det ju nästan som att man är ensam kvar, dags att ta tag i att-fixa-lägenhets-projektet.

Men men, nu ska jag ta mitt morgonkaffe och sen ska jag börja göra mig iordning för att träffa loppski.


Loppan med Coco och Bebis.


Kommentarer
Postat av: L

Om jag får lägenheten jag budar på nu så får du hyra in dig hos mig i kallhäll :-)

2011-08-30 @ 14:39:50
URL: http://lindalorina.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0