Tisdag

Nu är det 4 arbetsdagar kvar för att vara exakt, sen har jag semester ÄNTLIGEN! I fyra hela veckor (snart) har jag och min käre arbetskollega slitit (haha) som små odjur för att få allt att funka eftersom att jag var olärd på vissa grejer men det har funkat bra ändå! BRA JOBBAT AV OSS!

Imorrn om planerna fortfarande håller i sig så ska jag ut till frodo och mysa, kommer förmodligen bli kvar över natten i hennes mysiga hus. Hoppas på lite sol på torsdag (då jag äntligen är ledig en dag...) så man kan bättra på "brännan" lite.
Anywho, sitter förövrigt och väntar på att hon ska skicka iväg ett sms och säga att det är dags för iskaffe som vi tidigare shoppade med oss upp. Hon håller nämligen på att går loss i sin lägenhet genom att städish!


Bara för att det är URF denna vecka så slänger jag in en bild från förra året.
Tyvärr kommer jag inte kunna medverka även fast jag så gärna vill pga jobb.
Så nästa år ska jag ta semester på alla festivalveckor så jag får skiten gjort nån gång!
(Bild: Becca, jag och Marce!)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0