Åååh

Gick precis in på Tundes blogg och såg att hon skrivit om träning. Jadu, jag kan ju inte göra annat än att hålla med. Jag hatar verkligen att inte träna, när man tänker att man egentligen borde göra det. Men tiderna på jobbet har fått mig alldeles utmattad. Och sen vill man passa på att göra andra saker när man kan och är ledig. Dessutom så har jag gått ner i vikt utav att springa runt på jobbet som en virrpanna. Så där lägger sig ångesten lite som tur är!

Anywho, nu är det bara killerpass imorrn på 07:00-18:00, samma på fredag. Sen är det bara hem och göra sig redo inför nyår, då jävlar! Skönt att man var på bolaget idag och inhandlade en Captain Morgan flaska, TILL MIG SJÄLV!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0