En uppdatering var det ja!

Nu ligger jag i min underbart fina säng, med nya påslakan, nystädat rum, gjort fint i mitt fönster med nya ljuslyktor. Ja, jag och min mor har varit på IKEA och Chilli idag. Fast egentligen åker vi dit för att handla ljus och "kanske" något annat. B.la ett nytt mjukisdjur till Coco som vi "tror" att hon ska tycka om. Det enda hon tycker om är sina råttor, som hon går runt och bär på. Mjukisbollen som vi införskaffade förra resan gick sönder på ca 5 min. Och denna gång så blev det faktiskt 2 djur, en ful hund och en drake. Hunden gick sönder på 5, men inte katla. Den går väl sönder inom ett par timmar eller dagar tippar jag på iaf! Eller så kanske hon tycker om den på riktigt.

Köpte även en "scrapbook" som man kan kalla det. Har haft stor lust till att göra en sån och bara sätta in en massa minnen i den. Så nu tog jag äntligen tag i det! Har satt in lite skitbilder som jag har haft legandes i hyllan typ, men nu tänkte jag även beställa hem lite foton som man kan klistra och klippa in där. Ska bli kul när den är helt klar! Fast det kommer ju ta ett tag eftersom att jag inte kan fylla hela den nu, fast det kommer förmodligen bli fler böcker i framtiden.


Coco & Katla!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0