Måndag!

Ja min sköna måndagsmorgon började 05:30 idag. Jobbade iof bara till 12, vilket var jävligt skönt. När alla andra gick på lunch, äsch då gled jag hem lite snyggt sådär! Kom hem, tryckte i mig avokado med salt o la mig sen på soffan för att dra en babynap. En otroligt svår och jobbig babynap. Så fort man lyckas somna så plingar det på den där jävla luren. Nej hädan efter ska jag köra flygplansläge varje gång jag ska sova, och då innebär det babynaps också.
Iaf, när jag vaknade så fick jag något otroligt ont i magen så jag knappt kunde stå upp. Fyfan, nu har jag legat på soffan i två timmar i världens magknip. Fyfan vad ont det gör, har försökt trycka fingrarna i halsen för att få upp nåt men det går inte. Har en liten aning om att det kan vara avokadon som jag käkade. Den var litelite övermogen, men vafan det borde inte göra så mycket. Har iaf gjort mig en kopp té för att få lite värme i magen, får se om det hjälper. Åt precis lite fil och det släppte litegranna.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0