Torsdag

Dagen började kl 09:00 idag för mig och loppan. Det var nämligen Salong Betong på tvn imorse kl 09:15 som vi skulle kolla på innan det var dags att åka till Solna och uträtta ärenden.
Handlade pormasksplåster och ansiktsmask och mat. Vad kommer Lina hem med idag då? Jo en påse wok grönsaker, kyckling filé och massa goda woksåser... det ser alltså ut som att jag kommer att äta wok tills jag åker härifrån haha. Hittade massa roligt idag som gjorde att jag ville fortsätta äta det. Fast jag köpte ju faktiskt EN pasta sås också, lär väl bli söndagsmiddag eller nåt.

Tänkte röja upp lite nu innan det är woktime för 5e dagen irad! Idag ska vi testa Sweet & Sour!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0