Fredag - del 2.

Träningen gick bra, och det var skönt. Efter det gick jag hem med lillan och vi tog oss en varsin chai-té med en knäckemacka. Sedan när hon gled hem så hoppade jag in i duschen och sen satt jag typ och väntade på att mamma skulle bli klar med maten. Det blev min favoritmat idag, det är så sjukt gott. Fläskytterfilé med curry och gorgonzola sås, med banan i med ris till. Och lite sallad ofc. Sen vare bara att lägga sig med matkoman framför tvn. Dock tänkte jag "om jag lägger mig i sängen sover jag skönare och somnar fortare" men neeej nej, jag är fortfarande vaken. Fast nu planerade jag att gå över till Ida en sväng för att fördriva tiden. Vill ändå ut och röra på mig!


Mys med Coco och lite skissande för ett tag sen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0