Ny dator!

Jag har ju som sagt införskaffat mig en ny dator idag, och en HDMI sladd eftersom att datorn har HDMI uttag, fett skönt! Slipper man allt bök med sladdar och skit, sen att bilden blir bättre ska man ju inte klaga på.

Är ju själv nu också, fram till fredag. Jag tycker om att vara själv, men kanske inte en hel dag. Men jag tycker om att koppla av för mig själv, göra vad jag vill osv.
Har ju styrt lite planer, fast inte så många än så länge.
Imorrn: Softa med Ida, kanske styr tékväll.
Tisdag: Jobba + vinkväll med Cathi, eftersom att snorungen åker till thailand.
Onsdag: The walking dead-maraton med Liza.
Torsdag: Jobb, planfri än så länge...

Men nu kommer frodo, kaffetime!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0