Schmutz

Måndag - back in biz. Fattar dock inte varför jag knappt är trött än. Kommer väl decka när jag drar igång tre kronor dock haha. Funderar på att göra en kopp té snart.
Har jobbat hela dagen idag. Fruktade förseningar inom SL, men jag klarade mig på håret. Visst var det förseningar, men det fick mig att slippa stå ute och vänta på min buss till bromma.
Sen kom snälla mamma och hämtade upp mig, och brorsan. Fett skönt, slippa stå och vänta på en jävla skitbuss som ändå ska va sen.
När jag kom hem gick jag upp till centrum och hämtade ut mina nya adidas byxor. Fett sköna, men dock skulle dom varit i ett annat material, men så gåre om man är för hetsig hahaha. Skitsamma, jag är nöjd. Ett par gråa med skrikorangea streck, rätt nice.

Imorrn ska jag dejta min pingla, mysigt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0