Snabbt stabilt och jättejättebra!

Onsdagen börjar leda till sitt slut. Har bara gymmat och softat hos Ida ikväll. Jobb imorrn, börjar 7 så det blir att gå upp tidigt som fan igen. Men skönt, för sen är jag ledig till måndag, fast då jobbar jag hela veckan så nästa vecka kommer det bli fattigt på inlägg kan jag tala om.
Man lär sig fan att uppskatta tiden som ledig nu när man jobbar en hel del. Och det är skönt för då slipper man få ångest över "att man inte gör något" under dagarna. Då är det lagligt att chilla och inte göra någonting.

Anywho, ska väl försöka sova nu så jag kommer upp imorrn. Kul, imorrn får jag sällskap av både Sandra, Merre och Marce på tåget, skönt att åka med någon man känner än att sitta och stirra ut i ett fönster och halvsova typ.

SHO!


(Väldigt gammal bild)
Saknar min skrutt. Fast om ett tag ska vi bo själva under samma tak i 10 dagar.
Då ska vi sova och svulla.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0