Tisdag

Dålig update jag vet! Men jag jobbade hela förra veckan och hade verkligen ingen ork av att "blogga" eller knappt sitta vid datorn. I fredags efter jobbet var jag även ute med dem bästa och det blev slirigt kan jag tala om. Jag höll mig i ungefär en månad från att inte dricka, men nu kommer det fan dröja ett tag till... för idag blir jag med gymkort!

Slut på skitmat, slut på att inte röra sig. Nu jävlar ska det bli beach -11. Dock måste jag först lära mig att orka hänga på stranden också, blir rastlös av att ligga och sola, och bada är inte min största passion. Om inte vattnet är över 23 grader typ, vilket det aldrig är. Men men, man får väl helt enkelt ta och lära sig att doppa sig i det där vidriga kalla vattnet och låtsas ha kul för ett ögonblick!

Anywho, ska klä på mig snart och röra mig upp för att möta Liza för att köpa det hederliga kortet.


Om en månad blir min tjej 1 år, då ska jag göra en hundtårta till na. Min coconoo.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0