Tvättastugan

Håller på för fullt i tvättstugis, 4 maskiner blev det haha. Ibland hajar jag inte ens själv hur jag HINNER använda alla kläder på så kort tid eftersom att det var mindre än en vecka sen jag tvättade typ.
Ska väl städa undan lite innan tjejerna kommer också. Men som sagt, ingen stress över något eftersom att jag är leeeeeeeeeeeedig och ensaaaaaaaaaaaaaaaam.

Jobb imorrn också, börjar 7............................ men men det är skönare att jobba morgon. Sen när jag kommer hem så ska ju jag och Cathi ta ett glas vin eller två också, det ska bli nice.

Edit: Kommer bli bildfritt här tills jag fixat en hårddisk så jag kan överföra allt skit från min andra dator till den här. Löser sig i veckan!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0