Helg

Typ tredje helgen irad jag inte gör ett jota. Men jag trivs, jag pallar inte bara haha. Taggar väl upp inför mycket träning framöver och shit. Fick även en god nyhet igår! Att jag ska börja på "en till avdelning" på jobbet. Jag har alltså fått 20 h i veckan nu, plus mina vanliga timmar. Så nu kommer man nog snart plocka ut sköna löner. Känns rikitigt bra faktiskt! Att vara igång hela dagarna, jag trivs bättre så.
Går detta bra och jag fått igång allt så kommer jag förhoppningsvis börja kika lägenheter. Men det tar ju ett tag till så att säga. Så för övrigt mår jag bra! Längtar dock tills nästa söndag då jag och tjejerna ska köpa gymkort. Fett skönt det kommer bli!

Imorgon kommer Bebis hit (Tuva som hon heter egentligen, dvs en av våra valpar) och hälsar på. Jag kommer alltid kalla henne Bebis. Hon var så liten och hon tyckte alltid så synd om sig själv haha. Så fort man tog upp henne så mådde hon så bra och tyckte det var så mysigt, men så fort man släppte ner henne bland alla odjur (sina syskon) så blev hon alldeles ynklig och kröp ihop och började typ spy haha. Hon visste precis vad hon skulle göra för att få uppmärksamhet så att säga. Så det kommer nog bli en röjig morgon imorrn eftersom att hon kommer då!


BEBIS!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0