Måndag kväll

Var inte så länge sen jag kom hem från jobbet. Är så jävla risig just nu, fyfan. Snorar, hostar och huvudet dunkar sönder, känns som att mina hjärnceller har någon slags fullmoon festival där inne. Anywho, första dagen på nya "avdelningen" var inga svårigheter, dock skönare. Inte lika kallt och jobbigt. Och äntligen är det hyllor för pygmeér, perfekt för mig som måste stå på lådor för att nå hyllor i vanliga fall osv.

Imorrn ska Jennifer äntligen fixa piasakvasten på min skalle, så jag får mysigt och nyfärgat hår. I love it! Sedan är det väl endast att chilla sönder eftersom att jag kör:
12-20 onsdag
7-16 torsdag
7-16:45 fredag.
Murda vecka, men det ska nog gå an. Ska till apoteket imorrn och handla redskap till min förkylning. Måste ju knarka rätt mycket alvedon och ipren dom här dagarna för att palla.

Ajuste, imorrn ska jag även äta lunch med några utav dem bästa, Ida, Malin och Merre. Det ska bli nice att träffa folk, känns som att jag inte gjort det på ett tag nu, haha.


Lola och jag på promenix.


Kommentarer
Postat av: Lixy

bra blogg =)

2011-01-26 @ 09:32:13
URL: http://lixy.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0