Nattinlägg

Har ju inte direkt skrivit skrivit på ett tag. Dock kan det ju bero på att det inte finns något att skriva om. Har typ inte gjort ett skit förutom att ha softat som ett cp eller jobbat. Jag pallar inte göra något. Är inne i någon svacka där jag inte orkar med att hinna träffa alla vänner och shit. Säger som Ferdinand, jag vill helst bara sitta under min korkek, och lukta.. på blommorna. Sånt liv vill jag ha för tillfället. Där man inte måste göra allting utan ta allt i sin takt.

Dock känner jag mig även som ett åskmoln också. Jag kommer explodera på någon snart över någon liten skitsak säkert. Känner bara att jag behöver ge någon en skalle eller två för att lugna nerverna. Vet inte varför det har varit så faktiskt, det har bara kommit som en överraskning som knackat på dörren liksom. "Sho Lina, här fåru lite ilska, ta väl hand om den ok, hörs! *viftar med kardan*"
Det är väl antagligen fåniga människor i vardagen som stör mig som vanligt. Jag vet faktiskt inte varför jag inte kan acceptera folk bara sådär rakt av som jag vet att flera klarar av. Jag studerar, tänker, lägger ihop 1+1 osv innan jag känner "den där människan e lugn, det är ingen jobbig jävel". Jag är väl antagligen rädd för att få in efterblivna personer i mitt liv som man sedan inte blir av med, som ska sitta fast runt en som en fluga på koskit.

Tror det blir bättre när gymkortet kommer, dvs om typ en vecka. Då kan jag träna bort alla keffa tankar och kötta istället. Ska inte se ut som Oprah Winfrey denna sommar, fuck det. Vilket jag inte gjort tidigare, men nu har man väl lagt på sig ett par hull pga sluta-röka-tiden plus det har varit jul. Så fuck fett, nu kör vi snart.

Kommentarer
Postat av: elin pettersson

fin blogg :D kommentera och följ gääärna min blogg via bloglovin! :D men bara ifall du vill :)

2011-01-21 @ 23:12:44
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0