Serious?!

När jag har tråkigt, alltså sådär riktigt tråkigt och när jag inte orkar kolla på serier så brukar jag ta tillfället i akt av att kolla på bilder på bdb. På riktiga idioter som lägger in bilder som dom är nöjda med.
Så hände det, jag kom in på en snubbe, en varelse som TROR att han är snygg också. Bland det vidrigaste jag sett. Jag vill trampa på honom, kasta honom i en kundvagn och droppa han från mount everest, kasta han på spåret you name it. Hade jag varit förälder till detta barn hade jag flyttat när han var i skolan eller något. Hur fan kan man ens låta sina barn skämma ut sig såhär mycket? Rita litet gulligt "skärsår" på kinden. Snyggt att ha med en sån unge på släktträffar etc. Fyfan, jag dör.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0