Måndagen avklarad!

Såja, nu ligger jag i sängen och försöker komma på vad jag ska somna till. Vet inte om det blir tvn eller serien.
Jobbet gick förövrigt bra, trodde jag skulle vara SKITLESS när jag gick därifrån men så farligt var det faktiskt inte, dagen gick rätt fort, men det kanske var för att Olle jobbade över för min lilla skull bara för att lära mig en massa nya saker.

Slutade klockan sju, då var det bara raka vägen hem. Hann t.om med ett tidigare tåg eftersom att jag löpte från bussen som var några minuter tidigare, surprise surprise. Så det kändes rätt nice. Ännu trevligare var det att jag fick gå-sällskap hem av bästaste Merre som satt där snällt o väntade på kungen själv. Blev en tur på Ica för att inhandla havregryn och äppelmos, skåda min nya frukost/lunch hädanefter (gröt dvs). Sen när vi kom upp hit så rakade jag hans skalle och sen ville Merre glo på film och då så låg vi som två döda sälar här och kollade på Rango igen haha. Sen gick Merre hem för att sussa och nu ska jag också försöka göra samma sak!

Hoppas på fint väder imorrn så jag och lillan kan inviga hennes pool tillsammans, hoppas hoppas hoppas! Annars kanske det blir en date med söta Sandra, om vädret inte håller i sig dvs! För bada, det vill jag göra!


Mamma, det får vara dax nu.
Kan jag bara få lukta på dem söta små grynen igen.. ååh.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0