Softination

Har fortfarande inte gjort ett skit. Och nu bestämde jag mig helt plötsligt för att inte göra det heller. Jag softar i min onepiece, tankat ner både "Megamind" och "Rango", jag ska göra köttbullar med kakamoner och gräddsås, och avsluta det hela med daimtårta eller jordgubbsglass och bara ligga och gäsa.
Såklart så hade jag rätt om min bror, han hade inte tid att titta på film med mig eftersom att han ska ut med nån båt nu och dricka öl med Grönis, ofc! Men det är ju han i ett nötskal. Får väl skylla mig själv att jag inte är redo för att sänka en pilsner än, dock kanske det är bra? Haha!
Men men, ska väl försöka styra något roligt i veckan iaf!

Nu ska jag gå och nalla en köttbulli, MUMS!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0