Johan Falk - GSI

Ligger och kollar på Johan Falk och väntar på loppski som ska skeda mig ikväll. Har inte gjort ett förbannat skit idag, bara softat hemma. Gick iof ner till lillan en liten stund och tog en té med henne, men sen har jag inte gjort nåt! Jo, jag har duschat.
Men ibland är det så, att man måste softa ner lite, man behöver inte kuta ute varje dag, som jag behöver göra eftersom att jag blir rastlös så då kan jag gå med på vad som helst om jag inte gjort nåt på hela dagen, haha. Nån gång hamnar man väl i haparanda om man har otur.

Anywho, ska se klart Johan Falk nu som jag sett 200 ggr haha. Dvs alla 6 filmer haha. Får jag skryta lite nu? Ja det får jag, det är min blogg och jag bestämmer. Jag har sagt det förr men jag måste säga det igen. Självaste Frank Wagner (Joel kinnaman) har pussat mig på kinden o kramat på mig (på loppan med) när vi var på F12 förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: Anna Carin

Nu blir jag jäääävligt avundsjuk för jag vill också bli pussad på av honom! Var han lika snygg i verkligheten? Hur kunde du hålla dig ifrån att hångla upp honom? Jag vet inte om jag ahde klarat det!

2011-07-04 @ 16:02:32
URL: http://anniluur.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0