Kväller

Jag tog mig ner till centrum i tid iaf! Gjorde lillan sällskap på hennes rast o köpte hårfärg. Sen gled jag upp till loppski och softade på hennes balkong till hon skulle röra sig för att bli firad hos sin papi, och när hon gled dit så gled jag ner till lillan igen och väntade på att hon skulle sluta så vi kunde möta Jennifer för att gå hem och agera frisörsalong. Stackare, det är jobbigt att vara frisören i ett tjejgäng va? Haha!
Gick hem runt 22 tiden och nu har jag lagt mig till rätta för att ropa på John Blund som borde komma vilken sekund som helst.

Jobb imorrn som sagt, sen ska jag över till Nickis och Marek en stund för att visa mitt bleka ansikte en sista gång! Sen är det bara raka vägen hem för sussande, sen är det full gång på torsdag med söta Stina och brorsan, om han nu gästar oss!

Men men, nu ska det sussas!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0