Måndag

Somnade fett tidigt igår men vaknade dessvärre halv åtta idag av ett efterblivet cp står med en lövblås (edit: det är BLÖTT UTE, WTF?) och det kändes som att han bara gjorde det för att göra min lediga morgon förjävlig.
Han försvann efter ca 10-15 min, då gick han istället och ställde sig utanför Ida's fönster haha, stackarn, hon skulle ju även jobba så förstår att hon blev sne som inte fick sova ut.

Idag ska jag inte göra ett skit kan jag tala om, det är min enda lediga dag för veckan och då ska jag bara ta det lugnt. Nej jag jobbar inte hela veckan men jag har massa saker att ta i tu med resten av veckan.
Lilla Loppski ska komma över och göra mig sällskap eftersom att mamma rasslade iväg till IKEA, som vanligt. Räcker det inte med inredning nu tycker du?

Anywho, ska väl försöka göra mitt ruttna face till något bättre. Sen ska jag ut med Coco och möta Loppis.


All out dubstep 3 år!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0