Söndag

Ungefär en vecka sen jag uppdaterade, jag sa ju att jag inte skulle göra det, men fick höra igår att jag är värdelös på att uppdatera. Ja ni får vänta på mitt sensuella skrivande lite när jag skriver att det inte blir nån uppdatering, hehe. Ska jag skriva ett sånt där töntigt blogguttryck: I know you love me, xoxo. SÅ TÖNTIGT!

Anywho, jobbade ju och slet som ett litet djur hos pappsen. Hästar är inga lätta djur att ha o göra med kan jag tala om. Fyfan vad jag sov som en bebis varje natt, haha.
Kom ju som sagt hem i fredags då, det märktes att man var saknad haha. Lola var helt tokig och lillan fick hjärtan i ögonen när hon såg skymten av lilla mig, HÖÖÖÖÖÖÖH!
Sedan hade vi myskväll och sen var det puss o godnatt för min del, det var inte över med jobbandet neeej neej, upp halv fem för att åka till nästa arbete, 7-17 är ett härligt pass på en lördag... inte.
När jag sedan äntligen kom hem igen så var det vinkväll inplanerat med Ida och Liza, när vi kom dit så var även Max och Linus där och förkrökade innan rilles, vad hände sen då? Jo, såklart så följer vi med! Spontankrök brukar oftast bli dem roligaste. Dock hände det inget speciellt där, så runt kvart i två så knatade jag och lillan hem och mötte min bror och grönis på vägen, sen är allt svart haha.

Nu ska jag snart möta Jennifer som ska färga mitt hår, får väl se om jag blir skallig igen haha. Blev en kal fläck på sidan sist vi färgade så får väl hoppas att det inte blir så igen haha.


Liza och Ida igår på rilles!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0