Äntligen!

Som jag väntat på denna stund. Nu är jag äntligen ledig i 3½ dag haha. Fyfan, efter att ha jobbat två helger irad så uppskattar jag denna helg. Och den kommer även bli sjukt jävla nice, mycket planer på g!

Senare ikväll
: Möta Ida med Bebis för att ta en promenad så hon får hälsa på lillen, hon har ju inte sett henne sen.. om jag inte är helt ute och cyklar sen vi sålde henne tror jag. Sen ska vi upp till Ida en stund och kika på lite kläder och shit. Och sen går jag förmodligen förbi Liza påvägen hem!
Imorrn: Upp skapligt för att ta tricken till jakan för att bli hämtad av mamma och brorsan. Då ska vi ta en tur på IKEA och sedan ska jag och brorsan vidare mot stan för att checka adidas outlet. Sen ska vi förbi mornington och ta en öl med kollegorna och sen åker vi hem mot Bålsta. Jag bara älskar att ibland få en heldag med brorsan, vi har alltid lika kul med varann!
Lördag: UTGÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG med dem bästa!
Söndag: Slackerdag och vila upp inför mördaveckan!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0