God morgon.. GOD MOOOORGON!

Nu har jag precis ätit upp min frukost. Bestämde mig för att ta ett senare tåg, det gick faktiskt en buss som inte gör att jag kommer försent. Hoppas bara inte tåget är försenat bara haha.

Idag är jag fan lite happi tror jag. Fick sova ett par timmar inatt iaf, minst 4 iaf. Har nyfärgat hår och är ledig imorrn så inatt ska min lur vara avstängd så jag inte vaknar pga någon idiot imorrnbitti eller nåt.
Det mindre roliga är väl typ att det är minusgrader ute. Jag hade förväntat mig lite plusgrader iaf. Men kan ju hoppas på att det iaf blir sol, men det är för tidigt att avgöra nu.

Well well, nu ska jag borsta tänderna och sen glida. Kanske "råka" väcka Jennifer och Ida som ligger som två sjösniglar i mitt rum och sover haha. Råka hoppa på någon, ett sånt där riktigt wrestlinghopp och ba "oj jag snubbla" hehe.

Nä, nu får det vara bra, smell ya!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0