Hejhejhejhejhej..

Är förbannat seg. Det blev ju vinkväll här igår som sagt. Annie och Liza gästade mig och Cathi. Trevlig stämning, vi körde även något spel som Liza köpt med sig från jobbet. Det var iof rätt kul! Det hette "Hur fan visste du det?" haha.
Anywho, vaknade runt tjugo i elva, då var Cathi redan uppe och härjade i mitt kök, sötsaken hade fixat diskmaskinen medans jag låg och sov haha.

Nu ligger jag som en strandad val framför "Christine" och samlar krafter till att gå upp och göra mat. Sen kommer Ida och joinar mig på sin rast. Mysigt.

Blir en jävligt lugn kväll idag, ska ju som sagt jobba imorrn och jag börjar 7!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0