Natt

Idag har det varit en riktig slacker dag typ. Först jobb 7-15, sen hem, träffa Frodo och dricka té samt kolla dem två sista avsnitten på Skärgårdsdoktorn av säsong 3, sen när hon skulle gå så tajmade Daniella mig rätt duktigt på msn och sa att jag skulle komma över på té, varför inte liksom. Satt väl där från 21-00 och drack té och snackade skit. Vi har ju som sagt inte träffats på ett tag, bara snabba möten i farten påväg någon annanstans liksom. Så det var ett trevligt avslut på kvällen.

Morgondagens planer: Eventuellt hooka Nickis sen i säng tidigt för jobb 7-15 igen på torsdag! Och sen ladda upp inför helgens bravader.
Ser faktiskt emot fredagen, då ska jag och min bror åka till hammarby sjöstads adidas outlet och kika lite om det finns något snyggt att införskaffa sig. Får väl se, ska iaf försöka hitta ett par skor till kisen, han behöver ju ett par nya air max, och jag som smakråd - kan inte bli bättre! HÖHÖ!

Men men, nu ska jag väl kolla på svensson svensson och försöka sova.
Nighty night, im out!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0